看著我的眼睛
你會了解,你對我的意義
探索你的內心、你的靈魂
當你發現了我
你再也毋需尋覓....



一首很老很老的歌、但是仍然令人感動
因為真愛不會隨時間流逝而有所改變..

你曉得那是真的
我所做的一切,都是為了你

Everything I do, I do it for you / Bryan Adams

Look into my eyes
You will see what you mean to me
Search your heart, search your soul
And when you find me there
you'll search no more
Don't tell me it's not worth trying for
You can't tell me it's not worth dying for
You know it's true
Everything I do, I do it for you

Look into your heart
You will find there's nothing there to hide
Take me as I am, take my life
I would give it all I would sacrifice
Don't tell me it's not worth fighting for
I can't help it, there's nothing I want more
You know it's true
Everything I do, I do it for you.

There's no love like your love
And no other could give more love
There's nowhere unless you're there
All the time, all the way

Oh! You can't tell me it's not worth trying for
I can't help it, there's nothing I want more
I would fight for you, I'd die for you

You know it's true
Everything I do, I do it for you

看著我的眼睛
你會了解,你對我的意義
探索你的內心、你的靈魂
當你發現了我
你再也毋需尋覓
別說那不值得嘗試
別說那不值得拼死以求
你曉得那是真的
我所做的一切,都是為了你

直視你的內心
你會發現毋需隱瞞什麼
接納我、我的生命
我願意犧牲所有
別說不值得為它奮鬥
我無法自拔,別無所求
你曉得那是真的
我所做的一切,都是為了你

沒有別的愛像你的一樣
沒有人能付出更多的愛
除非你出現
永遠都是如此

噢!別告訴我那不值得嘗試
我無法自拔,別無所求
我願為你奮鬥,為你死

你曉得那是真的
我所做的一切,都是為了你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    酒鬼伯伯 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()